joi, 20 mai 2010

Zi aniversara

Cum se pare ca am una alba si una neagra, astazi am deja una alba. Bunicuta mea implineste 89 de ani. Am o bunicuta pe cinste, care inca se plimba, se uita la telenovele si ii place la nebunie snooker. De fapt de la ea am luat si eu microbul, pentru ca m-am uitat la snooker incercand sa inteleg de ce ii place asa de tare. Am descoperit ca este un joc nemaipomenit si am devenit in scurt timp fan snooker. Tot de la bunicuta mea am mostenit si dragostea pentru cafea. Vara, in timpul vacantei, obisnuiam sa stau o saptamana sau chiar doua la ea. La 7 ani am baut prima mea cafea si pot sa spun de pe acum ca mi-a placut la nebunie, mai ales ca mi-a pus si o lingurita de frisca pe deasupra, motiv pentru care arata bestial de apetisanta. Bunica mea avea un servici de cafea incredibil de mic si de delicat. Incapea intr-o cescuta cafea cat un degetar. Una din cescutele acelea a devenit multa vreme cescuta mea de cafea. Bineinteles ca totul se petrecea pe ascuns pentru ca tatal meu avea idei foarte contra cafelei, in ceea ce ma privea. Odata cand ne-a prins asupra faptului a sugerat ironic ca poate dorim si o tigara. Cum pe vremea aia ma atrageau toate ce le faceau adultii, eu personal n-as fi avut nimic impotriva tigarii, dar am avut buna inspiratie sa plec ochii rusinata si sa-mi tin gura.
Adevarul este ca am o bunica exact ca la carte, care-mi citea povesti cand eram mica si-mi facea toate poftele. Imi cam pare rau ca pe parcursul anilor am cam neglijat-o. Nu exista motiv sa nu-ti poti face timp macar o data pe saptamana sa-ti vezi bunica. Sper sa fie sanatoasa inca multi ani de acum inainte ca sa am timp destul sa-i spun cat de tare o iubesc.

5 comentarii:

angela tocilă spunea...

să-ţi trăiască bunicuţa!

georgiana spunea...

La multi ani! Să fie sănătoasă şi să te bucuri de ea înca mulţi ani de acum încolo! Cred că-i o bunică drăguţă tare, n-are cum să fie altfel că doar e în aceeaşi zodie cu mine ;)

minoki spunea...

La multi ani! Sa-ti traiasca bunicuta! Bunicii mei nu mai sunt. S-au dus demult dar nu am uitat frumusetea copilariei alaturi de bunicii care m-au rasfatat mereu.

Claudia spunea...

va multumesc mult ! :-* :-* :-*

EllA spunea...

la multi ani.....cu intarziere.....