sâmbătă, 15 mai 2010

Muzica de tratat depresii

Melodia asta a fost o foarte mare parte de timp difuzata la inceputul unei reclame, care habar n-am ce trata. Am un lapsus adica. Reclama incepea cu un tip echipat in costum de schi si care era lasat de teleferic undeva sus pe munte unde era plin de zapada. Intotdeauna cand voi asculta melodia asta imi voi imagina scena si voi visa ca sunt si eu in teleferic si ma pregatesc de marea aventura (pentru mine ca si incepatoare) a coborarii muntelui pe schiuri. Nu stiu cat de intreaga as ajunge jos... dar asta nu prea are importanta fiindca imi vine sa rad fericita numai cand vizualizez totul. Intotdeauna voi invidia iernile celor care traiesc la munte...


5 comentarii:

silavaracald spunea...

Cu săniuţa, da, m-aş da. Cu schiurile... mi-e cam frică.
Poate şi pentru că am rău de înălţime... :)

Claudia spunea...

:)) saniuta e la fel de periculoasa, mel. cu schiurile e la fel ca si cu rolele. e super cand iei viteza (conditia suprema ar fi sa nu-ti stea nimeni in cale :)) )

Virtualkid spunea...

Tot la capitolul "muzica pentru depresii":

Acum un an, treceau peste o “cumpana”. Acum scriu istorie.

Finala Music Champions Laegue se joaca la Bucuresti:

http://jumatati.blogspot.com/2010/05/finala-champions-league-la-bucuresti.html

Canguru' spunea...

Nu stiam nici melodia, nici reclama de care spui. Dar Texas, intr-adevar, canta super!

Claudia spunea...

virtualkid, au nevoie de binedispunere, asta-i clar :)
canguru', tu nu te uiti la reclame? :)) (am impresia ca era ceva de telefonie mobila. scena cu inceputul melodiei era super)