duminică, 9 mai 2010

Portal - Stil Alive

Azi dupa-masa m-am apucat sa caut o melodie de Julio Iglesias care ma obseda. Si G cel mare a venit si m-a obligat sa caut o melodie de la nu stiu ce joc il joaca el impreuna cu A cel mic. Acest joc are la final ca si premiu o melodie, cantata de o prajitura, care pe mine m-a socat sa aud ca le place foarte tare. Momentan cei doi o canta de vreo cateva ore. Ca niciodata, s-au batut pe pian astazi.  Deocamdata G cel mare e la pian si A cel mic canta din gura. La inceput a fost chiar amuzant...

4 comentarii:

angela tocilă spunea...

uff... nici un link de youtube nu-mi merge :(

Claudia spunea...

hm, mie-mi merg toate. dar e adevarat ca acum vreo 3 zile nu-mi mergea nimica. cred ca e de la net-ul tau.

silavaracald spunea...

Îmi închipui ce distracţie ai în casă!
Şi or mi avea şi vocile în schimbare! =))

Claudia spunea...

mda, ala mare o are... ma zgarie la urechi de-mi vine rau...