marți, 29 iunie 2010

Cafea (partea a doua)

Prima parte a fost doar introductiva la intamplarea pe care o voi povesti acum.
Deci, R the Hulk nu bea cafea si am reusit cumva, sau poate s-a convins si singur, ca este sanatos sa bei macar o cafea pe zi. Asta acum un an. Asa ca am luat un ibric din acela tip filtru care face cafeaua la aragaz. Eu stiu ca zatul de la cafea este foarte daunator, desi pe mine nu ma impiedica nimeni s-o beau facuta clasic, in ibric de arama la aragaz. Se spune ca emana nu stiu ce toxine in cafea, motiv pentru care cafeaua la filtru este chiar recomandata, in mare parte pentru digestie.
Dar cum nu vreau sa-mi omor barbatul, am inceput sa fac, special pentru R, cafea la filtru pe aragaz. Pe vremea aceea incepusem jocul cu nepoata-mea.
La cateva zile de baut cafea cu sotul meu, dimineata la televizor, deja parca nu mai eram asa de incantata. Motivul era ca o dadea pe gat, parca special sa scape de ea, asa cum bei o doctorie. Pai parca deja o beam iar singura. Dar intr-o dimineata a trebuit sa plece in graba la servici si cand m-am apucat de cele uzuale, strans masa, facut ordine etc, am observat ca in ceasca lui R mai era o gura de cafea. Sau doua...  Ei bine, probabil ca se va spune ca n-am prea multe bucurii in viata, dar gura aia de cafea lasata acolo m-a bucurat ceva de groaza. M-am asezat comod iar in fotoliu si am savurat-o vreo 5 - 10 minute. Dupa care i-am trimis un mesaj pe telefon "Multumesc pentru cafea". M-am amuzat si mai tare la gandul ca o sa fie ingrozitor de suparat de mesaj crezand ca cine stie cui ar fi trebuit sa-l trimit. Si ma vedeam explicandu-i foarte rabdatoare ca ma refer la gura de cafea lasata de el. Am asteptat 10 - 15 minte sa sune, mai negru ca niciodata. Ei bine am asteptat de pomana ca n-a sunat si deja imi pierdeam interesul pentru toata farsa. M-am gandit ca poate s-a prins de cafeaua lasata si deci de aia nu suna. Asa ca m-am luat deja cu treaba si toata situatia mi-a iesit din cap de parca nici n-ar fi fost acolo.
Dupa 2 ore vad ca suna, asta nu era oricum nimica nou. Raspund si cu o voce rece ca gheata si ingrozitor de dispretuitoare spune:
-Vezi ca ai trimis din greseala un mesaj la mine care cred ca vroiai sa-l trimiti altcuiva.
Pe moment m-am blocat pentru ca nu stiam ce vrea sa spuna. Mda, stiu ca probabil nimeni nu poate fi atata de proasta ca mine, dar eu uitasem si de mesaj si de tot. Asa ca am intrebat :
-Care mesaj?
-Mi-ai trimis un mesaj si probabil ca vroiai sa-l trimiti altcuiva.
Ei bine, ceva ceva imi aduceam eu aminte ca facusem, o gluma... dar habar nu mai stiam ce mesaj trimisesem. M-am albit la fata fiindca imi aduceam sigur insa aminte ca era o gluma pe care el n-o s-o guste. Si eu acuma ce ma fac? Ii zic, incercand sa rad, cam fals dupa parerea mea:
-Stiu ca ti-am trimis un mesaj dar nu mai stiu ce am scris in el. Zi-mi ce mesaj ti-am trimis...
-Las ca stii tu... Ce-ti bati joc de mine?
-Nu-mi bat mai joc de tine, zi-mi mesajul ca-mi aduc imediat aminte si-ti spun despre ce e vorba, ma rog eu de el.
Mda, nu prea mi-a iesit idioata mea de gluma...
-Mi-ai trimis un mesaj in care imi multumesti pentru cafea. Pe unde umbli si cu cine ai baut cafea?  ma ia el la rost.
In momentul ala m-am luminat si m-a bufnit rasul, desi parca tot nu era al meu.
-Ai mai, nu te supara. Mi-ai lasat o gura de cafea in ceasca si pentru ea ti-am multumit, am facut eu cat de rugatoare am putut.
Ce urmeaza e bla bla bla.
Acuma nu stiu ce sa spun... El stia de jocul meu cu Alisa. Daca m-a crezut sau nu... nu stiu. Dar a spus ca m-a crezut, ca doar unde puteam sa ma duc repede sa beau cafea la 10 minute dupa ce  plecase de acasa. Asta daca vroia sa faca pe detectivul...
Morala... nu faceti glume pe care nu le puteti lamuri instant. Ca memoria dupa anumite varste joaca feste rau de tot. Poate ar trebui sa iau niste pastile, lecitina ceva...

10 comentarii:

minoki spunea...

M- amuzat inatamplarea ta. daca te consoleaza cu ceva mi se intampla si mie. Si foarte des. Si foarte rau. Am gafat tare rau si de foarte multe ori din aceasta cauza. Si, in alta ordine de idei... fii calma. Te-a crezut sotul tau. Din ce povestesti tu acolo daoara daca nu sufera patologic de gelozie sa stii ca te-a crezut. O zi faina!

Mariean Viorel spunea...

Eu mai iau cate un card de memorie , dimineata , pe stomacul gol si ajuta : nu mai uit , in schimb imi cere update-uri .

georgiana spunea...

cred că suntem prea distrate, n-are legătura cu scleroza... :D

Claudia spunea...

minoki fata, asa sper si eu ca de gelozie nu sufera (cred :)) ). oricum eu fac cam des din astea. si de cand aveam 5 ani :))

viorel, card de memorie din ala trebuie si eu sa iau ;))

georgi fata, cred ca toti sclerozatii zic asta =))

Mariean Viorel spunea...

Cum ramane cu detaliile despre conexiunea ciorapi-cafea .

EllA spunea...

1. lecitina;
2. postit-uri;
3. agenda ..... s.a.m.d.
:))

Alisa spunea...

aaaa mi-am amintit ceva foarte neplacut...tot de-o glumitza deasta de-a ta,inocenta ( a se specifica: NOT FUNNY! ) cu cafeaua bauta imreuna cu R the Hulk, care o bea fara zahar, sau mai bine zis cand a vrut intr-o zi probabil sa o bea, dar s-a lasat pagubas sau cine stie nu a mai avut timp si ca un facut a ramas cafeluta "minunata" pe masa si m-ai lasat ca prin minune sa ma desfat eu cu ea ... AMAR!!! AMAR!!! nu stiu cum de am putut sa fiu atat de ingenua sa cred ca o pastrasei pt mine? :( oricum sa sti ca si eu te iubesc! :D

Claudia spunea...

viorel, dupa ce ne imbatam cu cafea ne dam sosetele jos si dansam dansul ielelor in picioarele goale prin iarba din fata blocului fluturand sosetele si strigand diverse incantatii ca sa vina ploaia :P

ella, sau un ciocan in cap ca sa stim o treaba :D

alisuco, chiar o sa povestesc asta odata. conteaza ca m-a amuzat pe mine totusi, ca si-asa iti trebuia o lectie la cat te bucuri ca ma bati la cafea :P

Mariean Viorel spunea...

Si politia militara nu reactioneaza? ( la atata ploaie ) . Am sa incerc si eu .

Claudia spunea...

viorel, politia militara se uita la noi si bate din palme in sitmul muzicii :)). cam asta e reactia...