vineri, 11 iunie 2010

Prima zi de solo

Mda, sunt singura trei zile si asta e prima. Cand am fost singura o zi, a fost super. Cand sunt lasata de capul meu trei zile, e deja prea mult, intru in panica, cu cine ma mai cioravai eu, cu cine mai fac un pic de lupte greco-romane! Concluzia este un proverbiala si anume ca "e rau cu rau dar e al naibilui de rau fara rau".  Si cum ieri de tristete am tacut aproape toata ziulica, azi am luat hotararea ca sa-mi umplu timpul si sa nu ma mai gandesc decat la lucruri serioase, nu la siropsaguri de doi lei. Sunt foarte mandra de mine la faza asta.
Asa ca le-am dus la cumparaturi pe dragele mele batranici, maica-mea si matusa-mea. In mod sigur cat am fost cu ele am uitat si cum ma cheama si ce caut eu cu ele la hypermarket si in final am uitat si unde am parcat masina. Eh, ultima chestie mi se intampla si cand sunt singura... Ideea este ca daca mergi la cumparaturi cu persoane de gen feminin care au peste 65 de ani, apoi pot sa confirm ca vei ajunge acasa mult mai extenuat decat daca ai fi plecat la cumparaturi cu doi copii de 2 si respectiv 3 ani. Sau cred ca mai putin obositor ar fi fost sa merg la cumparaturi cu doua dintre curcile mele, care ar fi fost infinit mai cuminti si mai bine crescute, sau chiar cu doua din caprele lui Viorel, care precis ca mi le-ar imprumuta in caz ca nu gasesc cu cine sa-mi petrec timpul in asa fel ca sa uit si cum ma cheama. Dragele mele, la care tin de altfel foarte mult, au comentat in gura mare toate produsele care le treceau pe sub ochi, s-au lamentat de preturi si m-au tarat prin magazin cu dracusteanul de carut care mergea doar pe unde nu vroiam eu. In final, le-am lasat un moment singure, ca maica-mea si-a adus aminte ca vrea ulei si m-am gandit eu ca e mai practic sa dau o fuga. N-am gandit deloc bine. La intoatcere disparusera cu carucior cu tot, in care eu aveam telefon, acte si chei de la masina. Timpul pana cand le-am regasit mi s-a parut interminabil si cand am reintrat in posesia carutului m-am indreptat cu hotarare spre casa, ca nu se mai putea... Toata distractia a durat cam doua ore care de fapt cred ca au fost trei sau patru ore.
Asa ca restul zilei am dat o fuga la tara si m-am jucat cu dragutele mele curci. Au fost tare cuminti, jur pe ce vreti!

3 comentarii:

Mariean Viorel spunea...

se observa anumite diferente intre "acolo" si "aici": caprele sunt husky si le folosim cand mergem la supermarket pot inchiria ...doritorii pot suna la 89 89...

georgiana spunea...

esti o norocoasa, eu aveam un sacou in cos pe care urma sa-l dau la curatatorie, era nou-noutz, imbracat doar de 2 ori, e frumusete de haina, si mi l-a furat... ce minte de gasca si la mine!! N-am vrut sa zic ca si la tine, sa nu ma intelegi gresit :)))

Claudia spunea...

viorel, 89 89 89 :))

giana, urat din partea ta, urat foarte foarte urat ...
sa ne jignesti asa ... :))