duminică, 13 iunie 2010

A Treia zi de Solo

Azi chiar m-am distrat rau de tot. Si m-am distrat pana pe la 10 dimineata. Ideea ciudata este ca desi m-am culcat pe la 4 dimineata, nu am simtit nevoia sa dorm mai mult de atat. Concluzie... R the Hulk este, clar ca buna ziua, vampir energetic si probabil ca acum trebuie sa bat internetul ca sa vad cum fac sa ma protejez   
Cat am vorbit cu maica-mea la telefon, care bine ca e la tara si care m-a sunat disperata, afara sunt niste radiatii infioratoare. Mi-a facut capul calendar ca sa nu-mi duc copii la plaja ca vom muri cu zile. Am o fire foarte ciudata si am fost serios tentata sa ma duc la plaja  doar ca sa o enervez. M-am abtinut sa nu-i spun ca ma poate calca maine masina si  daca ma radiez un pic de azi, mare paguba n-ar fi. Si in timp ce ea vorbea si eu o ascultam, chipurile, ma tot gandeam la cate rele ar putea sa mi se intample stand in casa. As putea sa mor inecata  (nu de alta dar chiar s-a intamplat sa ma inec cu o amarata de gura de apa saptamana asta), ar putea chiar acum sa dea vreun cutremur si sa cada biblioteca pe mine, as putea sa ma impiedic (chestie care s-a intamplat acum doua zile) si sa cad in vreun cutit si ... lista ramana deschisa.
 Cand am terminat de vorbit cu ea, eram franta de oboseala si nu mai aveam chef de nici o plaja, mare, soare. Asa ca azi nu am iesit din casa. Deloc. Si m-am apucat de gatit cu cea mai proasta inspiratie posibila, fiindca dupa ce m-a extenuat maica-mea cu pisalogeala ei, nu mai gandeam prea limpede. Am bagat mancarea la cuptor, eu crezand ca in felul asta nu mai am bataie de cap, mancarea se face singurica si eu ma relaxez butonand telecomanda ... pe canalul DVD-ului ca sa vad un film.
Pe canicula asta cuptorul este o alegere gresita. Cand am intrat in bucatarie ca sa vad care mai e treaba pe acolo, am simtit ca intru in cuptorul diavolului, dupa care am iesit cat de repede posibil. In timp ce examinam, stand in fata usii, posibilitatile de intrare rapida, stins aragaz si iesit in mare viteza, eventual tinandu-mi respiratia ca sa nu-mi arda plamanii de vii, apare G cel mare care se uita curios la mine probabil intrebandu-se ce fac de stau asa nemiscata. Ma uit cu o fata cat de plangacioasa posibil la el si-i spun ca nu ma simt prea bine si sa-mi stinga si mie aragazul. Culmea este ca se executa fara probleme si fara sa para afectat in vreun fel de cele 50 de grade din bucatarie. O fi masochist! ... imi spun de una singura si ma duc la ocupatia mea preferata filmul, parandu-mi rau ca nu m-am dus macar la o mica balaceala in mare. Eh, poate mai tarziu!
Melodia de mai jos, imi sugereaza exact o baie in mare, linistita, eventual data cu incetinitorul, desi cuvintele cred ca spun cu totul alte aiureli.

8 comentarii:

Mariana spunea...

Simpatic!
O seara răcoroasa!La noi a fost ploaie cu furtuna și s-a răcorit!...trimit și la tine o tira de răcoreala ca sa poți vedea un film!

Claudia spunea...

multumesc, esti o scumpa! chiar a venit o boare de ploaie :))

Claudia spunea...

multumesc, esti o scumpa! chiar a venit o boare de ploaie :))

SOmeONE spunea...

M-a ingrozit "excursia" in casa ta! Pentru cutite ai stative speciale, de le tin cu lamele in sus? :)))
Ma duc sa ma uit la "Alien 2", sa ma chatarsizez nitel... :)))

Claudia spunea...

pai cei din saw de unde crezi ca s-au inspirat :))

SOmeONE spunea...

:)))

gigi spunea...

Sa intelegem ca a plouat de 2 ori?

Claudia spunea...

florin, in capul meu a plouat de mai mult de doua ori :))