vineri, 30 aprilie 2010

A opta zi

Astazi i-am cantarit. Asa am aflat ca am trei curcanite si 7 curcanei. Cea mai mica are 135gr si cel mai mare are 187gr. Criteriul ar fi ca ele au la o spatamana pana in 150gr, iar ei pana in 180gr.
Numaratoarea inversa a inceput. Deja i-am tinut prea mult mi se pare. Toti au invatat sa zboare si probabil ca le voi taia aripile inainte sa-i duc la tara. Toata constructia incropita de noi este acoperita cu un capac cu aerisire, ca sa nu se sufoce, dar nici sa nu-mi plece la plimbare prin casa. Nu stiu cum se face ca aseara incapeau printre elementii caloriferului (cam greu e adevarat) si azi (slava domnului) nu mai au loc pe acolo. De fapt toata cutia pare mai mica la cat de mari au crescut intr-o saptamana.
Azi au mancat de patru ori mai mult decat ieri, asa ca probabil ca nu am de ce sa-mi fac grija de ce spun gurile rele, ca la curcani trebuie sa le bagi mancarea pe gat fiindca nu vor sa manance. Le-am dat niste patrunjel astazi, de variatie si pur si simplu s-au batut pe el si au facut o intreaga furtuna in cutia aia in timp ce se fugareau unii pe altii ca sa-si fure frunzele din cioc.
Adevarul este ca m-am cam atasat de ei. Scot niste sunete asa de dragute...

Niciun comentariu: